tirsdag den 24. august 2010

Malerier og billeder på Ericas butik

Om ikke så lang tid, vil der blive sat forskellige malerier og billeder til salg på min hjemmeside: http://www.ericas-butik.dk/.

Malerierne og billederne er nogle jeg selv laver, og som derfor alle sammen er unikke og personlige.

Jeg holder meget af at male og lave billeder, det giver mig en god indre ro at udtrykke mig på den måde.

I det hele taget elsker jeg at fortælle historier. Jeg skriver meget, både romaner, digt og noveller, men jeg bruger også det at male til at fortælle historier med.
Så derfor kan mine malerier og billeder ses som pynte-genstande, men samtidig også som enkeltstående historier. 

- Dette maleri hedder "Kvinder", og det er malet af mig.

1 kommentar:

  1. Hej Maria, jeg har omtalt dig på min blog. Det håber jeg er i orden. Det er sådan nogle flotte smykker du laver. Kan specielt godt lide de øreringe som jeg var vist et billede af på min blog.
    Knus Anja

    SvarSlet