tirsdag den 10. august 2010

Fed butik i Bukarest, Rumænien




Når jeg rejser rundt i udlandet, ser jeg altid efter, om der er perler, sten eller smykker jeg kan sælge her på Ericas butik.

Jeg elsker at gå rundt og kigge på markeder, i små lokale smykkeforretninger, eller såmen bare i supermarkeder, hvor man kan falde over de mest utrolige genstande, der med lidt lim eller måske en lille krog kan blive til flotte smykker.

Men der findes jo også fine butikker rundt om i verden, hvor man bare kan købe sig fattig i deres flotte smykker.

En sådan butik fandt jeg i Bukarest i Rumænien, hvor jeg var liiige ved at bruge alle mine penge ;0)

Tag et kig på deres hjemmeside her: http://www.soulrebel.ro/ - du kan også finde butikkens adresse på hjemmesiden, til brug hvis du lige kommer forbi der engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar